sábado, 5 de abril de 2008

Plantem el Futur

Estamos preparando el “XI Congres del PSC” que se celebrará en el mes de julio, nos encontramos en la fase de elaboración de un calendario que permita realizar las asambleas y las jornadas de debates necesarias para elegir los delegados y presentar enmiendas a la ponencia marco en los plazos previstos. La ponencia tiene por nombre “La força del socialisme catalanista i federal” el congreso será tranquilo, dado los buenos resultados obtenidos.

El domingo pasado participé en el evento de compromiso con la naturaleza “Plantem el Futur”. Entidades, administraciones públicas y voluntarios organizaron la plantada de árboles simultanea más grande de Catalunya, un total de 35.000 árboles repartidos en 35 puntos diferentes de nuestra geografía. En Abrera se plantaron 1000 árboles en el “Torrent Gran”, algunas personas habían confirmado previamente su participación para no perder la oportunidad de colaborar en esta emocionante jornada, para los niños es una experiencia inolvidable que recordarán toda la vida.

Del Pleno Municipal del jueves destacaré dos aspectos, por un lado el gran trabajo realizado en esta legislatura por los regidores del gobierno y los regidores de la oposición de nuestro Ayuntamiento, más de seis horas de debate para tratar todos los aspectos de la vida municipal de Abrera permiten tomar las decisiones más adecuadas para nuestros vecinos, para el pueblo de Abrera. Por el contrario el uso injustificado de una herramienta democrática como es la moción a un regidor, utilizada por ERC como represalia por no haber escuchado la oferta de pacto PSC-ERC que hubiera contado con el voto favorable de esta formación en los presupuestos municipales, incluida la subida de la tasa del IBI, a cambio de la regiduría de Cultura, es deplorable.

Pobre favor hacen a nuestro pueblo, a nuestros vecinos, quienes encuentran en el sueldo la motivación para desempeñar las funciones que les corresponden, quienes ponen precio a su ambición política, quienes intentan manipular la opinión de las personas en función de sus intereses personales. La democracia será justa con estas actitudes.


SEMÁFOROS


VERDE:

Pau Gasol regresó a la acción tras nueve partidos de ausencia y los Lakers volvieron a ganar, esta vez a Portland Trail Blazers por 104-91. El pívot español sumó en pista 32 minutos, bastantes más de lo esperado y jugó un gran partido. Diez puntos, seis rebotes y siete asistencias fueron sus números.

Ya nadie se acuerda de los problemas físicos de Pau Gasol. Los Lakers ganaron en un partidazo a los Dallas Mavericks por 112-108, asegurándose un puesto en los playoffs. Pau acabó con 25 tantos y siete asistencias. Un increíble 'dos más uno' de Pau a 40 segundos para acabar el partido puso por delante a los Lakers en un final apretado.



8 comentarios:

Toni Soler dijo...

Gracias Sergi por tú colaboración, tienes razón, la moción que presento ERC es a un regidor.

Anónimo dijo...

Vergonzoso, como un persona que representa un partido histórico puede caer tan bajo.

Anónimo dijo...

La política és un compromís moral. Un compromís tant amb la nostra consciència com amb la nostra societat. Sr. Francesc, el polític que traeix la seva consciència només per ambició de poder no està servint el seu poble.

Anónimo dijo...

Toni Soler escribió:

"Pobre favor hacen a nuestro pueblo, a nuestros vecinos, quienes encuentran en el sueldo la motivación para desempeñar las funciones que les corresponden, quienes ponen precio a su ambición política, quienes intentan manipular la opinión de las personas en función de sus intereses personales. La democracia será justa con estas actitudes."

Opino: Así sea, pero mientras nos explicas porqué seguís manteniendo a Pascual con retribución a jornada completa, porqué habéis incrementado a Lluis Martínez con la misma retribución y porqué esos movimientos fallidos en la misma línea con el compañero Yepes.

Anónimo dijo...

Tenen una feina àrdua els moviments socials i els equips de l’oposició contra la prepotència del PSC, però han de seguir treballant amb l’empenta que l’estan imprimint per fer arribar a la gent que Abrera no està morta, que té veu pròpia i no es deixa portar per les decisions dels de sempre que es creuen els amos del municipi i actuen amb la seva ancestral supèrbia.

Els envio el meu ànim i encoratjament per la feina que estan desenvolupant. Encara que pensin que és una feina desagraïda i que no arriba suficientment als ciutadans, els asseguro que sí ho fa i cada vegada més gent s’interessa per la política local.

Agraïm la transparència amb la que estan tractant tot, la seva dedicació i el seu esforç. Us asseguro que tots els vostres esforços no cauran en el no res.


Un falcó cridat a les files de la insurrecció

Anónimo dijo...

Comencem a fer sumes:

En aquesta nova legislatura, des de maig de 2007 i amb la nova alcaldessa, tenim com a nou personal col•locat a:

- 1 nou regidor a jornada completa a més del que ja hi era
- 3 càrrecs de confiança als que se’ls ha apujat de gran manera el sou
- 1 nou càrrec de confiança, ara en esports, a 6 M de pessetes anuals
- 3 nous funcionaris apujats de categoria i sou sense passar les proves pertinents, mentre es manté el sou als antics que han estat degradats.

M’haurien d’explicar perquè allò de la pujada de l’IBI a causa d’un augment de serveis que encara no he vist, mentre que el que sí veig són a càrrecs i sous d’amiguets de l’equip del PSC.

Un falcó cridat a les files de la insurrecció

Anónimo dijo...

Repetides vegades va anunciar l’alcaldessa de l’Ajuntament d’Abrera a l’últim Ple de data 04.04.08 que el nou càrrec de confiança d’Esports, malgrat estar associat a un sou de 36.000 € anuals, no costaria ni un cèntim a l’Ajuntament; de moment, no tenen cap interès en fer ocupar aquesta plaça, però sí en modificar els pressupostos per ampliar les despeses del capítol I, o sigui les de personal. És a dir tot ha estat una pantomima perfectament maquinada. Però, quin és l’objectiu real d’aquesta modificació? O hauríem de parlar d’interès ocult?

Afirmar que no hi ha cap mena d’interès en posar a cap càrrec de confiança en Esports, tot i que sí en crear la plaça, pot significar una bogeria. Ara bé, aquest raonament té sentit si es té en compte l’argument següent: és sobradament conegut que des del Departament d’Esports han succeït esdeveniments que no han agradat a l’equip de govern. D’allà han anat sortint tots els presidents i importants càrrecs dels diferents Comitès d’Empresa de l’Ajuntament, que històricament han anat marcant les directrius de reivindicació en política de personal. També podem recordar la pressió que es va exercir per fer fora del capdavant del Departament al regidor Pascual Aguilar, cosa que van aconseguir. Finalment, en aquest Departament treballa en Kritikisto i, encara que els seus comentaris són en clau i motivacions desvinculades del seu treball, ha mancat temps per fer-lo fora de la seva feina i tractar d’imputar-li un delicte per ficar-lo a la presó i, així, treure’l del mig i evitar que, amb els seus comentaris, “desperti” les veus callades del personal.

Amb aquest panorama és necessari moure fitxa per controlar el “díscolo” Departament i què millor que posar com a cap un càrrec de confiança. En aquest sentit, l’acció ha estat infondre pressió a l’actual tècnic cap d’Esports, fent-li veure que com no giri la situació del Departament i no sigui un veritable càrrec de confiança encobert, es farà realitat la nominació d’un nou cap per sobre d’ell.

La jugada ha estat perfecta. Per supervivència, el tècnic es veu en l’obligació de ser els ulls, l’oïda i el braç reprimidor de qualsevol posició contraria i desfavorable als interessos polítics de l’equip de govern, a canvi de no posar a ningú per sobre d’ell; tot i que l’equip de govern ha creat la plaça, en principi, com una mena d’espasa de Damocles per si no compleix correctament les seves noves funcions.

Aquesta ha estat la jugada i el temps em donarà la raó; sobretot, quan vagi passant els dies, i aquesta plaça no estigui ocupada per ningú, perquè hagin aprofitat la modificació del pressupost (Capítol I – Despeses del personal) per altres fins. Com deia al principi: quin és l’objectiu real d’aquesta modificació?

El cigró negre

Anónimo dijo...

Creo que Cigró no acaba de dar en la diana. El objetivo real de la modificación tal vez será colocar a Yepes, puesto que precisamente por culpa de kriti se les chafó el plan de colocarlo a jornada completa. Tal vez tengamos algun amigo más que necesita un puestecillo de trabajo?? (segun la rumorologia, Pascual Aguilar no vuelve a SEAT porque probablemente vaya a la calle) Algún favor que pagar a alguien???

Un Falcó cridat a les files de la insurrecció